Закупівля здійснюється відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія:
КП «Селищне комунальне підприємство», 78595, вул. Д. Галицького, 41, смт Ворохта, Івано-Франківська область, Надвірнянський район; код за ЄДРПОУ – 32356196;
Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади;
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з вивизення твердих побутових відходів за ДК 021:2015- 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
3. Вид та ідентифікатор закупівлі: відкриті торги з особливостями; UA-2025-02-10-001628-a
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення). Якість послуг у сфері поводження з відходами здійснюється у відповідності до Закону України «Про відходи» та спрямована на задоволення потреб споживача у запобіганні утворенню відходів шляхом їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення, а також, які можуть забезпечити виконання обов’язків, визначених у статті 25 Закону України «Про житловокомунальні послуги» у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів».
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2024 рік. Середній тариф на послуги з вивезення твердих побутових відходів (ТПВ) за 1 м3 в Івано-Франківській області – 190,00 грн. з ПДВ; Запланований обсяг закупівлі: загальний обсяг закупівлі сформований, виходячи з наявної потреби – 13 000м3.
6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 470 000,00 грн. з ПДВ
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначено відповідно до одного із методів затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020р № 275 (далі – Наказ).
Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг проводиться методом порівняння ринкових цін:
1. визначення очікуваної ціни за одиницю, як середньоарифметичного значення масиву отриманих даних, розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод – очікувана ціна за одиницю
Ц1, Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К – кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Для розрахунку застосовано середня ціна пропозиції учасників на ринку, які надають послуги з вивезення ТВП в Івано-Франківській області.
Цод= (190+189,76+191,08)/3=190,00грн.
Середній тариф на послуги з вивезення ТПВ за 1 м3 = 190,00 грн. з ПДВ.
2. визначення очікуваної вартості, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де: ОВмрц – очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод – очікувана ціна за одиницю товару/послуги;
V – кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
Очікувана вартість послуги з вивезення ТПВ на 2025 рік становить:
ОВмрц = (190*13000м3) = 2 470 000,00 грн.;
Загальна вартість предмета закупівлі на 2025 рік становить 2 470 000,00 грн. з ПДВ
8. Обґрунтування доцільності закупівлі Послуг: закупівля проводиться для забезпечення життєдіяльності Ворохтянської ТГ.
9. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
– накопичення твердих побутових відходів та сміття здійснюється у сміттєві контейнери, що є власністю Виконавця;
– вивезення твердих побутових відходів та сміття здійснюється від 2 (двох) до 3 ( трьох) разів на тиждень;
– послуга надається постачальником спеціальними автотранспортними засобами для збору сміття, на яких працюють кваліфіковані працівники;
– Вивезення відходів має здійснюватись тільки на об’єкти поводження з побутовими відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством;
– Умови надання послуг: Виконавець повинен надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, з урахуванням вимог чинного законодавства із захисту довкілля.
10. Термін надання послуг: з дати укладання договору по 31 грудня 2025р.
*(З метою організації закупівлі за предметом «вивезення твердих побутових відходів» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (надання послуг щодо вивезення та утилізації твердих побутових відходів), 07.01.2025р., було оприлюднено оголошення про проведення ВТ з особливостями за вказаним предметом (ID: UA-2025-01-07-004202-a), у зв’язку з тим, що закупівля не відбулася по причині відсутності учасників прийнято рішення повторно затвердити тендерну документацію та оприлюднити оголошення про проведення ВТ з особливостями)