Від сьогодні Ворохта має власний туристичний бренд який представили: керівник агенції туристичних ініціатив Ігор Чава та арт-директор Олег Білий.
Над створенням стратегії бренду Ворохти працювала Агенція туристичних ініціатив спільно із робочою групою, підприємцями та активними місцевими жителями.
За основу лого взято вказівник, який також символізує форму лижі.
Кольорова гамма та ромбічні символи взяті з візерунку гуцульських килимів.
Гасло Ворохти теж пов‘язане із історичним минулим, адже за легендою назва селища з’явилася у ХVII столітті. За переказами, у перших жителів присілка Мочерняків був слуга, що втік з польської армії, якого звали Ворохта. Він був дуже здібним, і до нього часто зверталися за порадами, приказуючи «іду до Ворохти». Звідсіля й пішла в народі назва нового гірського поселення — Ворохта. Використавши діалектичне слово «Скочимо» (яке є в широкому вжитку ворохтян), а також пов‘язавши його із стрибками з трампліна, отримали слоган: «Скочимо до Ворохти».
Окрім того, брендарі презентували «тотемну» містичну та комічну тваринку Ворохти яку назвали Ворохатий. Її планується використовувати у вигляді стікерів, смайликів, наліпок а також з промоційними цілями.
Селищний голова Олег Дзем’юк висловлює подяку:
Агенції туристичних ініціатив
організаторам заходу: Віталію Кермощуку, Наталії Благій
гостям заходу: Ігору Цепенді, Ігору Іванківу, Галині Литвин, Наталії Савці, Івану Харуку…
Місцевим підприємцям та активним жителям громади які долучилися до створення та презентації туристичного бренду та стратегії Ворохти.