Український ветеранський фонд у співпраці з компаніями Kernel та SKELAR розпочинає нову грантову програму «Варто діяти», яка спрямована на підтримку ветеранського підприємництва.

📌До участі запрошуються:

  • ветерани, які зареєстровані відповідно до вимог законодавства як фізичні особи – підприємці;
  • члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та члени сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України, які зареєстровані відповідно до вимог законодавства як фізичні особи – підприємці;
  • дружина або чоловік ветерана, які зареєстровані відповідно до вимог законодавства як фізичні особи – підприємці, у разі, якщо проєкти спрямовані на реінтеграцію ветеранів до активного суспільного життя, забезпечення збереження та відновлення їх фізичного та психічного здоров’я;
  • юридичні особи (окрім громадських об’єднань та благодійних організацій), зареєстровані не пізніше ніж за один рік до подання заяви на участь у конкурсному відборі, хоча б одним із засновників (учасників, власників, акціонерів) яких є ветеран, член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, член сім’ї загиблого (померлого) Захисника та Захисниці України, а також дружина або чоловік ветерана у разі, якщо проекти спрямовані на реінтеграцію ветеранів до активного суспільного життя, забезпечення збереження та відновлення їх фізичного та психічного здоров’я.

✒️Головні умови:

️Прийом заявок — до 28 квітня 2025 року, до 18:00

Розмір гранту — від 500 тис. до 1,5 млн грн

Оголошення переможців — 17 червня 2025 року

Пріоритет надається проєктам, які створюють нові робочі місця.

Окрему підтримку передбачено:

від Kernel — для ініціатив із громад, де працює компанія;

від SKELAR — для IT-проєктів, які можуть розраховувати на додаткове фінансування і менторство.

Участь не передбачена для проєктів у сфері агро — для них буде окремий конкурс у червні.

Сума фінансування проєктів: 

МІНІМАЛЬНА запитувана сума на проєкт – 500 000 грн

МАКСИМАЛЬНА запитувана сума на проєкт – 1 500 000 грн

Як взяти участь у конкурсному відборі проєктів?

Для участі в конкурсному відборі проєктів заявник повинен заповнити аплікаційну форму в СРМ-системі Фонду, додати відповідні документи, що є обов’язковими для подання заявниками на конкурсний відбір проєктів та підписати власним електронним цифровим підписом (далі – ЕЦП) безпосередньо
в СРМ-системі.
Кожен документ не повинен перевищувати 10МБ.

Перелік документів:

  • документи, що підтверджують реєстрацію фізичної особи-підприємця або юридичної особи та відображають актуальні дані про таку особу, які містяться в ЄДРПОУ (Витяг з ЄДРПОУ або витяг з відповідних аналогічних інформаційних ресурсів, отриманий не пізніше ніж за 15 календарних днів до моменту заповнення аплікаційної форми);
  • опис з кодом доступу до останньої редакції Статуту в ЄДРПОУ або належним чином завірена копія діючого Статуту (для юридичних осіб);
  • рішення керівних органів про участь у конкурсному відборі проєктів (для юридичних осіб);

Увага! Якщо статутними/установчими документами юридичної особи передбачено, що дані рішення приймаються вищими органами управління організації, обов’язково надайте такий документ.

  • Копія Посвідчення учасника бойових дій (далі – УБД) та/або Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни фізичної особи-підприємця або засновників суб’єкта підприємницької діяльності-заявника та/або копія Посвідчення члена сім’ї загиблого ветерана війни та/або Посвідчення члена сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці України, які є засновниками суб’єкта підприємницької діяльності-заявника;
  • проєктна заявка (опис проєкту) за встановленою Фондом формою;
  • кошторис (заповнюється безпосередньо в СРМ-системі);
  • резюме усіх членів команди проєкту, включаючи заявника;
  • термін реалізації проєкту (від 6 до 12 місяців) за встановленою Фондом формою;

Увага! Етапи реалізації проєкту в усіх документах мають збігатись та відповідати звітному періоду (квартал – 3 місяці). Загальний строк реалізації проєкту має становити відповідно 6, 9 або 12 місяців.

  • Якщо проєктом передбачено часткове фінансування (співфінансування), обов’язково подається гарантійний лист від особи (осіб), що має (мають) намір здійснити часткове фінансування (співфінансування) за встановленою Фондом формою. Часткове фінансування (співфінансування) має право здійснити заявник та/або третя особа;
  • довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, актуальна на момент подання заявки;
  • для юридичної особи: копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітній період, що передує даті подання аплікаційного пакета та підтверджуючий документ про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів Державної податкової служби України або Державної служби статистики України (квитанція №2), якщо звіт подавався у електронному вигляді.
  • для фізичної особи-підприємця: копію звітності за останній звітний період, що передує даті подання аплікаційного пакета з підтверджуючим документом про здачу звітності або лист з обґрунтуванням, що така звітність ФОП не подавалась, оскільки з моменту реєстрації ФОП звітний період ще не настав;
  • довідка про формування статутного капіталу, якщо заявником є юридична особа;
  • гарантійний лист щодо відсутності фактів незаконного одержання та/або нецільового використання бюджетних коштів та про те, що заявник, його керівний склад та члени команди проєкту не притягувались до відповідальності за корупційні правопорушення за встановленою Фондом формою;
  • копія свідоцтва про шлюб у випадку, коли заявником є дружина або чоловік ветерана/ветеранки та витяг про шлюб з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, отриманий не пізніше ніж за 15 календарних днів до моменту заповнення аплікаційної форми.
  • фізичні особи-підприємці – у довільному (довідковому) вигляді надають інформацію щодо: – прізвища, ім’я та по батькові; – дата, місяць та рік народження; – серії, номеру, дати та органу що здійснив видачу паспорту (IDкартки) громадянина України; – реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер), (якщо в установленому порядку особа відмовилася від прийняття реєстраційного номера, здійснюється відповідне позначення щодо цього).
  • юридичні особи – у довільному (довідковому) вигляді надають інформацію щодо керівника : – прізвища, ім’я та по батькові; – дата, місяць та рік народження; – серія, номер, дата та орган, що здійснив видачу паспорту (IDкартки) громадянина України; – код ЄДРПОУ юридичної особи; – інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (П.І.Б, дата, місяць та рік народження, номер та серія паспорту, громадянство).

Відповідальність за достовірність поданих документів покладається на заявника. Згода на обробку персональних даних та внесення відомостей про проєкт до реєстру проєктів та заявок на отримання грантів, поданих до Фонду з пропозиціями про їх підтримку оформлюється шляхом проставляння відповідної позначки в аплікаційній заявці та не потребує подачі окремого документу.

До відома! Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи видається відповідно до вимог Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554.

Строк дії Довідки становить десять календарних днів з дати її формування. У Довідці обов’язково зазначається термін її дії. Документи, що подаються на конкурсний відбір проєктів, мають бути заповнені українською мовою. У разі надання документів, складених іншою мовою, ніж українська, заявники повинні надати ці документи із перекладом українською мовою у порядку встановленому законом.

Додатково:

Інструкція для заявників конкурсного відбору “Варто діяти”

Детальніше про умови участі: 

https://veteranfund.com.ua/contests/varto-diiaty/

Запитання та уточнення щодо поданих документів надсилайте на пошту uvfprojects@veteranfund.mva.gov.ua. Обов’язково зазначайте тему листа “Конкурс Проєктів “Варто діяти” та номер заявки.

«Варто діяти» — це шанс втілити ідею, створити робочі місця, змінити своє життя і життя громади. Дійте вже сьогодні — Ваша справа варта підтримки!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дзем'юк Олег Михайлович
Cелищний голова:
Дзем'юк Олег Михайлович
+38(О3434)3-52-40
Ясінський Юрій Петрович
Староста с. Татарів:
Ясінський Юрій Петрович
+38(О3434)3-52-40
Білоус Ярослав Михайлович
Секретар ради:
Білоус Ярослав Михайлович
+38(О3434)3-52-30
Галик Юрій Ярославович
Керуючий справами виконкому:
Галик Юрій Ярославович
+38(О3434)3-52-30