КП «Селищне комунальне підприємство»

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Закупівля здійснюється відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, його категорія: 

КП «Селищне комунальне підприємство», 78595, вул.Д.Галицького, 41, смт Ворохта, Івано-Франківська область, Надвірнянський район; код за ЄДРПОУ – 32356196;

Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади;

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з вивизення твердих побутових відходів за ДК 021:2015- 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

3. Вид та ідентифікатор закупівлі: відкриті торги з особливостями; UA-2025-01-07-004202-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері поводження  з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення).  Якість послуг у сфері поводження з відходами здійснюється у відповідності до Закону України «Про відходи» та спрямована на задоволення потреб споживача у запобіганні утворенню відходів шляхом їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення, а також, які можуть забезпечити виконання обов’язків, визначених у статті 25 Закону України «Про житловокомунальні послуги» у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів».

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2024 рік. Середній тариф на послуги з вивезення твердих побутових відходів (ТПВ) за 1 м3 в Івано-Франківській області – 190,00 грн. з ПДВ; Запланований обсяг закупівлі: загальний обсяг закупівлі сформований, виходячи з наявної потреби  – 13 000м3.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 470 000,00 грн. з ПДВ

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Визначено відповідно до одного із методів затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020р № 275 (далі – Наказ).

Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг проводиться  методом порівняння ринкових цін:

1.  визначення очікуваної ціни за одиницю, як середньоарифметичного значення масиву отриманих даних, розраховується за такою формулою:

Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,

де: Цод – очікувана ціна за одиницю

Ц1, Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;

К – кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.

Для розрахунку застосовано середня ціна пропозиції учасників на ринку, які надають послуги з вивезення ТВП  в Івано-Франківській області.

Цод= (190+189,76+191,08)/3=190,00грн.

Середній тариф на послуги з вивезення ТПВ за 1 м3 = 190,00 грн. з ПДВ.

2. визначення очікуваної вартості, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за такою формулою:

                                   ОВмрц = Цод * V,

де: ОВмрц – очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;

Цод – очікувана ціна за одиницю товару/послуги;

V  – кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.

Очікувана вартість послуги з вивезення ТПВ на 2025 рік становить:

ОВмрц = (190*13000м3) = 2 470 000,00 грн.;

Загальна вартість предмета закупівлі на 2025 рік становить 2 470 000,00 грн. з ПДВ

8. Обґрунтування доцільності закупівлі Послуг: закупівля проводиться для забезпечення життєдіяльності Ворохтянської ТГ.

9. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

– накопичення твердих побутових відходів та сміття здійснюється у сміттєві контейнери, що є власністю Виконавця;

– вивезення твердих побутових відходів та сміття здійснюється від 2 (двох) до 3 ( трьох) разів на тиждень;

– послуга надається постачальником спеціальними автотранспортними засобами для збору сміття, на яких працюють кваліфіковані працівники;

– Вивезення відходів має здійснюватись тільки на об’єкти поводження з побутовими відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством;

– Умови надання послуг: Виконавець повинен надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, з урахуванням вимог чинного законодавства із захисту довкілля.

10. Термін надання послуг: з дати укладання договору по  31 грудня 2025 р.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дзем'юк Олег Михайлович
Cелищний голова:
Дзем'юк Олег Михайлович
+38(О3434)3-52-40
Ясінський Юрій Петрович
Староста с. Татарів:
Ясінський Юрій Петрович
+38(О3434)3-52-40
Білоус Ярослав Михайлович
Секретар ради:
Білоус Ярослав Михайлович
+38(О3434)3-52-30
Галик Юрій Ярославович
Керуючий справами виконкому:
Галик Юрій Ярославович
+38(О3434)3-52-30